به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به روز حفاظت از فرودگاه ها، اظهار داشت: یکی از توطئه های آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ناامنی در فرودگاه ها با هدف آسیب زدن به آبروی جمهوری اسلامی بود.
وی بیان داشت: در دوران حکومت پهلوی، آمریکایی ها برای ایرانی ها احترام قائل نبودند تا جایی که اجازه نمی دادند سیم فنس های دور فرودگاه ها را خود ایرانی ها رنگ کنند.
امام جمعه بندرعباس از حفاظت فرودگاه ها به منزله گلوگاه یک منطقه نام برد و یادآور شد: حفاظت کنندگان از فرودگاه ها خدمت بزرگی به آبروی کشور می کنند.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید هوشیار باشید و در کارهای دشمنانه دشمنانمان شرکت نکنید و در این فضای آلوده پلی به سوی رسیدن به هدف های دشمنان نباشیم زیرا ما با چشم، زبان و قلبمان در پیشگاه خدا مسوول هستیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته حمل و هفته و راهداری ، خطاب به راننده ها گفت: این هفته به مناسبت دفاع از انقلاب شکل گرفت، قدر این هفته را بدانید.
آیت الله نعیم آبادی در پایان با گرامیداشت هفته قرآن، ابراز داشت: قرآن جان مایه انقلاب اسلامی است و هرچقدر با قرآن دوست باشید زندگی صفای بیشتری پیدا می کند.
9887/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.