به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری هرمزگان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و فعالان اقتصادی برگزار شد، گفت: صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی استان ظرفیتی مهم برای توسعه هرمزگان محسوب می شوند و با استفاده از این ظرفیت باید به توقع های به حق مردم پاسخ داد.
وی افزود: باید برنامه مناسبی برای گسترش و توسعه انجام مسوولیت های اجتماعی صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی تعریف شود تا از این ظرفیت به شکل بهتری بهره ببریم.
همتی تصریح کرد: با همفکری نمایندگان هرمزگان طرحی به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شده تا بخشی از درآمد گمرک و بنادر برای توسعه استان اختصاص پیدا کند.
استاندار هرمزگان افزود: از رئیس مجلس می خواهیم تا این مساله را در بودجه سال آینده لحاظ کنند.
به گزارش ایرنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه پس از شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، با بدرقه استاندار، اعضای شورای تامین و جمعی دیگر از مسوولان این استان به تهران بازگشت.
رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه 27 آذرماه به منظور دیدار با فعالان اقتصادی و علمای شیعه واهل سنت استان هرمزگان از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد این استان شد.
شرکت در نشست شورای اداری شهرستانهای شرقی و غربی و همچنین مرکز استان و بازدید از سواحل مکران و افتتاح چند طرح عمرانی شامل مرحله دوم بندر چند منظوره خمیر و گازرسانی به این شهراز جمله برنامه های علی لاریجانی در سفر به استان هرمزگان بود.
علی لاریجانی در نخستین روز سفر خود به هرمزگان به منظور شرکت در نشست شورای اداری شهرستان جاسک و بازدید از سواحل مکران، بندرعباس را به مقصد جاسک ترک کرد و پس از اتمام برنامه هایش در شهرستان جاسک در شرق، به بندرخمیر در غرب استان هرمزگان سفر کرد.
آغاز ساخت مرحله دوم بندرچند منظوره بندرخمیر، مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار ساحلی بندرخمیر از جمله برنامه های سفر روز دوم رییس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان بود.
رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان برنامه ها در بندرخمیر به بندرلنگه سفر کرد و طرح تامین آب بندرلنگه و کنگ را افتتاح کرد و در ادامه سفر به بندرلنگه نشستی با علما و نخبگان در این شهرستان داشت.
بزرگترین مجتمع پرورش ماهی دریایی خاورمیانه نیز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی ظهر پنجشنبه در بندرلنگه به بهره برداری رسید.
آخرین برنامه وی شرکت در نشست شورای اداری استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور فعالان اقتصادی در بندرعباس بود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.