به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس برنامه اعلام شده، رییس مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به هرمزگان سفر می کند.
وی افزود: بازدید از شهرستان های جاسک، حاجی آباد، بندرلنگه، بندرخمیر و بندرعباس بخشی از برنامه های سفر رییس مجلس به هرمزگان است.
همتی خاطرنشان کرد: با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ها، تعدادی از طرح ها افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها نیز آغاز خواهد شد.
استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت سفر لاریجانی به این استان، گفت: با توجه به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه سال 98 در مجلس قرار داریم، در این سفر تلاش خواهیم کرد تا نیازهای بودجه ای مناطق مختلف استان به رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل شود.
وی بیان داشت: این سفر دستاوردها و ثمر خوبی برای هرمزگان خواهد داشت و رییس مجلس شورای اسلامی از نزدیک با مسایل مختلف استان آشنا خواهد شد.
پیش از این قرار بود که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به هرمزگان سفر کند، که این برنامه لغو و سفر رییس مجلس به آخر هفته جاری موکول شد.
هرمزگان هفته گذشته میزبان معاون اول رییس جمهوری و جمعی از وزیران و مسوولان ارشد کشوری نیز بود که در این سفر دو روزه تعداد قابل توجهی طرح در بخش آب و انرژی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی چندین طرح مهم در بخش های صنعت و کشاورزی نیز آغاز شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.