به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح های افتتاحی شامل نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز، گاز رسانی به صنایع و نیروگاه هرمز و احداث جاده و دیوار پیرامون سایت توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این منطقه است.
وی بیان داشت: برای بهره برداری این طرح ها 2 هزار و 220 میلیارد ریال معادل 40 میلیون یورو سرمایه گذاری شد و برای 60 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت قیر سیه فام نیز با سرمایه گذاری 486 میلیارد ریال و طرح توسعه شرکت توسعه و فرآوری آهن تنگ زاع با سرمایه گذاری 510 میلیارد ریال از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت است.
قاسمی گفت: با بهره برداری کامل از طرح توسعه شرکت قیر برای 58 نفر و طرح توسعه شرکت توسعه فرآوری آهن تنگ زاغ برای 120 نفر اشتغال ایجاد می شود.
براساس برنامه ریزی های انجام شده اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته میهمان مردم هرمزگان است.
بازدید از مناطق شمالی هرمزگان، بهره برداری از مرحله اول آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس و نیروگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و بازدید از بندرها، گمرک ها و مجتمع کشتی سازی از برنامه های سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.
همچنین نشست شورای اداری استان و نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان نیز با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار خواهد شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.