به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته اظهار داشتند: دانشجویان از ذخیره های انقلاب محسوب می شوند که کلید آینده جامعه را به دست می گیرند .
ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به اقدام کور تروریستی اسکتبار جهانی در چابهار، گفتند: اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد.
تاکید بر رعایت قانون، تلاش مسوولان برای بهبود معیشت مردم، اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی توسط امام راحل و تاکید بر ادای حق نماز در جامعه ،از دیگر محورهای سخنان ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز بود.

**قشم
امام جمعه موقت قشم گفت: جنبش دانشجویی همواره مخالف استعمار، استکبار و استبداد است وهمواره بر محور عدالت خواهی فعالیت می کند.
حجت الاسلام علی عرفان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم اظهار داشت: دانشجویان باید قدرت تحلیل سیاسی خود را تقویت کنند و با شناخت کامل از شرایط جهان، نسبت به ابزارهای حمله دشمن آگاهی داشته باشند.
امام جمعه موقت قشم در ادامه به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی توسط امام راحل اشاره و تاکید کرد: انقلاب جمهوری اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و برای تغییر وضعیت فرهنگی کشور شکل گرفت.
عرفان پورهمچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، گفت: باید حق نماز در جامعه ادا شود و مسلمانان در جوامع اسلامی باید برای ادای نماز در جامعه قیام کنند.
امام جمعه موقت قشم اظهار داشت: جنبه تربیتی نماز برای جوانان و نوجوانان باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد و نهادهای انقلابی از جمله آموزش و پرورش باید نسبت به این مساله آگاهانه رفتار کنند.
**جاسک
امام جمعه جاسک نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز دانشجو، گفت: اگر دانشجویان به رسالت خود عمل کنند جامعه در مسیر رشد و پویایی حرکت خواهد کرد.
حجت الاسلام محمدکاظم مناقبیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت مجدد شناروهای صیادی ترال و کشتی های صید فانوس ماهیان، اظهار داشت: ظاهرا سازمان شیلات مجدد به این شناورها اجازه فعالیت داده است.
وی افزود: متاسفانه دیروز دو فروند از این شناورها تخلف کردند و از سوی دستگاه های مسوول توقیف شدند.
حجت الاسلام مناقبیان با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت این شناورها، تصریح کرد: در صورتی که این کشتی ها خارج از چارچوب تعریف شده از سوی سازمان شیلات فعالیت کنند، به طو یقین مردم با آنان برخورد خواهند کرد و مسیر صید برای این کشتی ها ناامن می شود.

**میناب
امام جمعه موقت میناب با اشاره به نقش مهم دانشجویان در ارتقاء بصیرت و آگاهی مردم جامعه، گفت: جنبش‌های دانشجویی پرچمداران استقلال ‌طلبی کشور هستند.
حجت الاسلام حسن زارعی در خطبه های این هفته نماز جمعه میناب با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال نفوذ در میان دانشجویان است اما با بیداری و هوشیاری دانشجویان، همواره نقشه های آنان نقش برآب شده است.
وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنباه سیاه نمایی و مایوس کردن مردم ما هستند ، در حالی است که غربی‌ها در کشورهای خود، نفس‌های مخالف را خفه و قلم‌ها را می ‌شکنند.

**پارسیان
امام جمعه پارسیان گفت: دانشجویان با ارتقاء آگاهی سیاسی و دینی از انحراف دور می مانند و از همین رو باید کاملا هوشیار و آگاه باشند.
حجت‌الاسلام هادی میرزایی در خطبه‌های این هفته با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر نسبت به ادای حق نماز در جامعه، اظهار داشت: مدارس می‌توانند موثرترین مکان در عرصه تربیتی نماز بین جوانان و نوجوانان باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خروج امریکا از برجام و تعهد اروپا به ایران نسبت به تضمین منافع جمهوری اسلامی در تعهد برجام، گفت: متاسفانه اروپایی ها تا به امروز فقط حرف زده اند و هیچ اقدام عملی نداشته اند.
حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: راهکار مقابله با اسکتبار جهانی و بدعهدی های اروپایی ها ، دیپلماسی انقلابی است و اینکه مسوولان باید از چشم امید داشتن به اروپایی ها دست بردارند .
امام جمعه پارسیان با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با این ‌گونه اقدام های کور خدشه ‌دار نمی‌شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.