به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته بندرعباس اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه تهران از 14 آذر سال 1332 اعتراض خود بر ضد سفر معاون رییس جمهور آمریکا به ایران را آغاز کردند که رژیم پهلوی نتوانست آنرا تحمل کند لذا و در روز 16 آذر به دانشگاه و دانشجویان حمله کرد.
نمازگزاران بندرعباس در این هنگام شعارهای « مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه» سر دادند که به هدایت نماینده ولی فقیه در بندرعباس شعار « مرگ بر آل سعود» را هم فریاد زدند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: امروز روز استکبار ستیزی است که اوج آن را می توان در تسخیر لانه جاسوسی مشاهده کرد، انگلیس شیطان و آمریکا ام الشیاطین است.
آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: امروز در کشور یمن شاهدیم جنایتکاران به هنگام شکست خواهان آتش بس می شوند، این ها هرچه در توان داشتند برضد ملت مظلوم یمن بکار گرفتند که با ایستادگی ملت مظلوم آن کشور موفقیتی کسب نکردند.
وی افزود: کشور کوچک و فاسد دبی هم در کنار خاندان سعودی و آمریکا به ملت مظلوم یمن حمله کرد که از خداوند می خواهیم این شیاطین را نابود کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان قوی ترین اندیشمندان خود را برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بکار گرفته اند و باید در برابر آنها فعالانه مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: هر فردی که اقدام به ایجاد تفرقه و اختلاف بین صف های مسلمانان کند در راستای منافع دشمنان فعالیت کرده است.
آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: خطبه های نماز جمعه باید محل آگاهی بخشی به جامعه در برابر فعالیت های دشمنان باشد و بدانیم مستکبران بیکار ننشسته اند.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.