علیرضا صفا ایسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احتمال بروز ترک در دیوار برخی منازل وجود دارد که گزارش نشده باشد و این در روزهای آینده مشخص می شود.
وی ادامه داد: تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند و اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به طور مرتب با دهیاران دهستان ایسین تماس است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان هم گفت: به محض وقوع زمین لرزه چهار و سه دهم ریشتری چهارشنبه شب در منطقه ایسین تیم واکنش سریع اعزام شد.
علیرضا مظفری بیان داشت: با این وجود نیروهای هلال احمر در دهستان ایسین حضور دارند تا در صورت نیاز خدمات خود را بدهند.
شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 4 و3 دهم در امواج درونی زمین (ریشتر) در حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه روستای ایسین از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.
این زلزله در عمق 11 کیلومتری زمین و در محدوده فاریاب ایسین بندرعباس رخ داد، این روستا در فاصله 15 کیلومتری شمال شهر بندرعباس واقع شده و علاوه بر کشاورزی، بخش اعظمی از جمعیت سر ریز شهر بندرعباس را در خود جا داده است.
این زلزله همچینن در شهر بندرعباس و بخش قلعه قاضی این شهرستان هم احساس شد.
استان هرمزگان به عنوان یکی از کانون های مهم زلزله کشور بویژه بالای چهار ریشتر است و آخرین بار پیش از زلزله ایسین زمین لرزه ای به بزرگی چهار و 9 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد اول مرداد ماه امسال حوالی رویدر بندر خمیر رخ داد.
این زمین لرزه نیز در عمق 19 کیلومتری زمین و در فاصله 50 کیلومتری رویدر، 57 کیلومتری کوخرد و 50 کیلومتری بستک هرمزگان به وقوع پیوست که هیچ گونه خسارتی نداشت.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.