به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعباس تقوی شامگاه سه شنبه در نشستی در رابطه با بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان، اظهار داشت: ثبت نام عتبات عالیات از ششم آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا 18 آذر ماه ادامه دارد.
وی بیان داشت: پس از اتمام دوره ثبت نام دانشجویان متقاضی اعزام به عتبات عالیات، قرعه کشی انجام شد و نتیجه تا 20 آذرماه از طریق سایت لبیک یا پیامک اطلاع رسانی می شود.
حجت الاسلام تقوی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان اعزامی گفت: برای دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند تسهیلات قرض الحسنه 3 میلیون تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند تسهیلات 2 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از بهمن ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .
دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هرمزگان گفت: مجوز خروج دانشجویان پسر مشمول خدمت نظام وظیفه از سوی ستاد عتبات عالیات برای شرکت در این اردوهای فرهنگی مذهبی گرفته می شود و مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.
به گزارش ایرنا و براساس آمارهای اعلام شده، 67 هزار دانشجو در 76 مرکز آموزش عالی در هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
طبق اعلام رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان، بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب 300 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.