به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عزیزالله ملکی گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از شرکت های کشتیرانی هرمزگان، مبنی بر اینکه طی چند مدت اخیر تعدادی از کانتینرهایی که در مالکیت شرکت کشتیرانی و یا تحت اجاره آن بوده از خطوط نقل و انتقال مفقود و هیچ اثری از آنها نیست، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد تعدادی از کانتینرها در کارگاه های تولید کانکس در یکی از استان های مرکزی کشور کشف و توقیف شده است.
به گفته رییس پلیس هرمزگان، با بررسی تکمیلی مشخص شد فردی به هویت' ع.ج' که مالک یک شرکت تعمیر کانتینر بوده و نسبت به خروج کانتینر از اسکله آشنایی کامل داشته اقدام به خروج و فروش کانتینرها کرده است .
سردار ملکی ادامه داد: بنا به مستندات و اظهارات مالکان کارگاه های خریدار کانتینر ها، متهم با مخدوش نمودن شماره سریال های کانتینرها و زدن چسب شماره سریال اقدام به فروش آنها کرده است.
وی بیان داشت: با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم در مخفیگاهش دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد .
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون 21 دستگاه کانتینر به ارزش 8 میلیارد و 400 میلیارد ریال به این شیوه کشف شده است، تصریح کرد: پیگیری موضوع جهت کشف سایر جرائم احتمالی در دست بررسی و اقدام است.
2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.