به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، بهروز اکرمی روز سه شنبه در کمیسیون دانشجویی هرمزگان اظهار داشت: ارزیابی صحیح و جامعی باید از مدرسان دانشگاهی استان وجود داشته باشد و اینکه هر مدرسی که به دانشجویان آسان گرفته و نمره بدهد و نمره بالا را در ارزیابی کسب کند، صحیح نیست.
وی یادآور شد: چنین مدرسانی موجب رواج بی سوادی با وجود مدارک بالای افراد می شوند و بزرگترین خیانت را در حق دانشجویان و سپس آینده کشور انجام می دهند.
وی اضافه کرد: باید راهکاری بکارگرفته شود تا ارزیابی مدرسان دانشگاه ها با توجه به سواد دانشجو و خروجی کلاس ها انجام گیرد.
رییس کمیسیون دانشجویی هرمزگان بیان داشت: این ارزیابی نباید تنها از طریق دانشجو انجام شود زیرا وی برای راحتی خود، بالاترین نمره را به مُدرسی می دهد که بیشترین نمره غیر منصفانه را از وی گرفته است.
اکرمی گفت: همچنین روسای دانشگاه ها ارتباط خود را با دانشجویان افزایش داده و تقویت کنند تا دانشجو بتواند بهتر مسائل و مشکل های خود را منتقل کند.
وی افزود: زمانی که دانشجویان بدانند مسوولان دانشگاه پیگیر رفع مسائل آنها هستند و تمامی تلاش خود را در این مسیر انجام می دهند، همراهی بیشتری با دانشگاه خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: تا زمانی که ارتباط مناسبی میان دانشجویان و مسوولان به خصوص روسای دانشگاه ها شکل نگیرد، نمی توان از دانشجو توقع درک مسائل دانشگاه را داشت.
اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مراسم 16 آذر باید ماهیت دانشجویی و نه دانشگاهی داشته باشد و دانشگاه ها نباید متولی برگزاری بزرگداشت این روز باشند.
وی اظهار داشت: روز 16 آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده و باید نقش دانشجویان در برگزاری مراسم های این روز پرنگ تر شود.
3219/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.