محمودرضا امیاری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مجمع با حضور 24 نماینده قانونی سمن های استان و با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.
وی افزود: در پایان برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان هرمزگان، امیر حسین طاهری فر ، فرامرز دریایی ، زهرا جامعی ، سنا خواجه فینی ، سجاد عامری ، ساره قاسمی و زینب غریبی به عنوان عضو اصلی و محمد محمدی و علی رزا زل به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
امیاری بیان داشت: تقویت هویت اسلامی- ایرانی با توجه به حضور جوانان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی، مشارکت در فرآیند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان از جمله اهداف این مجمع است.
وی تصریح کرد: حمایت از سمن های جوانان از جمله اولویت های مهم کاری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان است و اعضای این مجمع باید با جدیت پیگیر اهداف و برنامه های سمن ها باشند.
این مقام مسوول گفت: شرکت موثر در ستاد ساماندهی امور جوانان استان به عنوان نماینده سمن های جوانان، برگزاری نشست های منظم حداقل هر 2 هفته یکبار به منظور رسیدگی و حل مشکلات سمن های جوانان، جمع بندی نظرات و دیدگاه های سمن های جوانان در موضوعات مختلف از جمله وظایف این مجمع است.
مجمع سازمان های مردم نهاد از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده و انتخابات آن هر دو سال یکبار برگزار می شود.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.