به گزارش ایرنا، امیر علی نعمت اللهی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل و روسای آموزش و پرورش هرمزگان افزود: آموزش و پرورش در دوران فعلی، تحول گرایی را در همه زمینه ها در پیش گرفته است و طبق برنامه و با سرعت عمل، سیاست های سند تحول بنیادین را دنبال می کند.
وی بیان داشت: رضایت مقام معظم رهبری از حرکت آموزش و پرورش در مسیر برنامه و تقویت ارزش ‌های انقلاب و توجه به آسیب های اجتماعی، برای آموزش و پرورش یک سرمایه ارزشمند است که در تقویت این مسیر،باید همه مدیران پای کار باشند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: آنچه برای ما مهم است رضایت جامعه هدف و دور نگه داشتن نظام تعلیم و تربیت از حواشی و روزمرگی و معطوف کردن مسیر حرکت به اهداف سند تحول بنیادین و اجرای برنامه های ملی است.
نعمت اللهی ادامه داد: توجه جدی مدیران آموزش و پرورش به رفع شبهه هایی که در فضای مجازی مطرح می شود، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با روشنگری و دفاع صریح از دستاوردهای این نهاد، جامعه را در جریان واقعیت های این مجموعه قرار دهند.
وی با اشاره به نقش موثر خیران مدرسه ساز گفت: به طور قطع دولت با توجه به محدودیت های مالی و منابع اعتباری به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه نیازهای آموزش و پرورش باشد و در این شرایط ،حمایت خیران در کاهش مشکلات و توسعه این نهاد بسیار موثر است.
7195/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.