محسن ایزانلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دارابی در این رقابت ها در وزن مثبت 57 کیلوگرم، در رده سنی نونهالان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
وی افزود: عنوان قهرمانی این وزن به جودوکار استان همدان رسید و جودوکاران مازندران و همدان نیز به صورت مشترک در این وزن سوم شدند.
ایزانلو اضافه کرد: شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین ورزشکاران و معرفی افراد برتر برای حضور در اردوی تیم ملی، از اهداف برگزاری این المپیاد است و تیم جودو هرمزگان با هشت ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود.
دبیر هیات جودو هرمزگان ابراز داشت: هم اکنون 400 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی جودو در استان هرمزگان مشغول فعالیت هستند.
ایزانلو یاد آور شد: جودو استان با وجود کمبود امکانات، در مسیر پیشرفت قرار دارد و از ظرفیت های مناسبی برای رشد و درخشش در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته جودو طی روزهای هشتم و نهم آذرماه به میزبانی یزد و با حضور 129 ورزشکار از 23 تیم در 6 وزن برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم نونهالان همدان به مقام قهرمانی رسید و تیم های اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.
این المپیاد در بخش پسران نیز به میزبانی یزد برگزار شد و تیم های خراسان رضوی، فارس و گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.