به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده روز شنبه در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس و تجدید میثاق با شهدا افزود: 171 نفر از شهدای فرهنگی هرمزگان، دانش آموز هستند که به خوبی نشان می دهد در مقطعی که کشور در دوران دفاع مقدس نیاز به دفاع داشت بسیاری از آنها با رها کردن کلاس درس، در برابر دشمن متجاوز به ایستادند که مایه مباهات است.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت باید راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که سعادت اخروی در تبعیت و پیروی از آرمان های شهدا، راه امام شهدا و در سایه پربرکت نظام مبتنی بر ولایت فقیه است.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و امنیت و آسایش امروزی مرهون جانفشانی کسانی است که جان خود را در راه دفاع از عزت و شرف این سرزمین تقدیم کردند.
دادی زاده ادامه داد: اگر امروز نام ایران اسلامی در عرصه های بین المللی، با عزت و استقلال همراه است، خون بهای هزاران شهید راه اسلام است که در راه استقلال، آزادی و عزت و شرف این مرز و بوم جان دادند.
وی یادآورشد: اعتقاد همه ی ما بر این است که گسترش فرهنگ ایثار از مهم ترین بخش های توسعه است و باید سرلوحه همه برنامه ها باشد.
موسی دادی زاده، روز پنجشنبه هشتم آذر ماه با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان منصوب شد. وی پیش از این، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان را بر عهده داشت.
هم اکنون 344 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند. این تعداد دانش آموز در قالب 14 هزار و 107 کلاس درس ساماندهی شدند که 13 هزار و 739 معلم کار تعلیم و تربیت آن ها را برعهده دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.