به گزارش ایرنا، علی استادی روز شنبه در نشست انجمن حمایت از زندانیان بندرعباس افزود: خانواده ها در نبود سرپرست با مشکلات زیادی مواجه می شوند که نیاز است تحت حمایت ویژه قرار گیرند.
وی بیان داشت: با ارائه بسته های حمایتی باید به دنبال توان افزایی خانواده زندانیان نیازمند بود تا وضع معیشتی آنان بهبود یابد.
مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارداشت: حمایت های مادی، معنوی و فرهنگی از خانواده زندانیان، موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
استادی گفت: با بهره گیری از مجازات های قانونی جایگزین حبس نیز می توان زمینه حمایت بیشتر از خانواده زندانیان را فراهم کرد.
وی افزود: 42 واحد مسکونی خانواده زندانیان نیازمند بازسازی اساسی است که عملیات تعمیر و بهسازی تعدادی از واحدها آغاز شده است.
این مسوول اظهارداشت: در این خصوص تفاهم نامه ای با کمیته امداد هرمزگان به امضا رسیده که برای بازسازی هر واحد مسکونی 30 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.
ابوالفتح ابوالهادی دادستان بندرعباس نیز بر توانمند سازی خانواده زندانیان نیازمند با بهره گیری از ظرفیت های قانونی تاکید کرد و گفت: باید ضمن رعایت کرامت انسانی خانواده مددجویان، به سمت توانمند کردن آنان حرکت کرد.
در این نشست برگزاری دوره های آموزشی، توزیع سبدهای کالا و اعطای مرخصی به زندانیان واجد الشرایط مصوب شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.