به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این رقابت ها که در پیست اسکیت ولایت بندرعباس برگزار شد، ورزشکاران شرکت کننده در چهار رده سنی 82 تا 85 در ماده 300 و500 متر سرعت به رقابت پرداختند، سما شیخ بگلویی از آذربایجان غربی در رده سنی 85 ماده 500 متر صاحب مدال طلا شد.
براساس این گزارش، سوفیا سلطانی ازیزد مدال نقره به گردن آویخت و مدال برنز به نازنین رضیئی از تهران رسید .
هم چنین در رده سنی 84 ماده 500 متر، مهرنوش ریحانی از هرمزگان به مدال طلا دست یافت، شهرزاد اکبری از اصفهان مدال نقره را کسب کرد و پرستش روشن دل از تهران به مدال برنز رسید.
در رده سنی 83 ماده 300 متر نیز رها احمدیان از تهران به مدال طلا رسید، یاسمن زمانی ازبوشهر مدال نقره گرفت و مدال برنز این رقابت ها به ملینا اسکندری از استان البرز رسید.
در رده سنی 82 ماده 300 متر نیز سارا قاسمی از اصفهان صاحب مدال طلا شد، نیلوفر حسینی از البرز مدال نقره را دریافت کرد و لیدا جعفری از استان مازندران به مدال برنز دست یافت.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور پسران در رشته اسکیت نیز که روز یکشنبه در بندرعباس پایان یافت، در این رقابت ها آذربایجان غربی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
در این دوره از رقاتت های پسران اسکیت باز کشور، تیم آذربایجان غربی با کسب 2 نشان طلا ، 2 نقره و 2 برنز و مجموع 6 مدال رنگارنگ در سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم های بوشهر و یزد به ترتیب درجایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
تیم بوشهر با 2 نشان طلا ، 1 نقره و 4 برنز و مجموع 7 مدال در جایگاه دوم ایستاد و تیم یزد با 2 نشان طلا در جای سوم قرار گرفت.
این مسابقه در هشت رده سنی مختلف و در مواد 500 متر متر 300 متر 200 متر و 1000متر سرعت برگزار شد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.