به گزارش ایرنا، ایرج حیدری سه شنبه شب در نشست کارگروه اقتصادی هرمزگان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان برگزار شد، گفت: استقرار زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان با هماهنگی و نظارت فرمانداران شهرستان ها صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان متولی حوزه شهرک های صنعتی به صورت جدی مسایل و مشکلات این حوزه به ویژه در زمینه استقرار زیرساخت ها را با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط دنبال کند.
حیدری بیان داشت: دستگاه های اجرایی همچون شرکت گاز ، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، محیط زیست، توزیع برق و برق منطقه ای نسبت به رفع موانع و مشکلات پیش روی توسعه شهرک های صنعتی در مناطق مختلف هرمزگان به ویژه در زمینه استقرار زیرساخت ها اقدام کنند.
وی یاد آور شد: شهرک های صنعتی در صورت وجود زیرساخت های مورد نیاز برای ایجاد صنایع مختلف به ویژه صنایع فرآوری محصولات معدنی، کشاورزی و شیلات می توانند نقش مهمی در امر اشتغال و تولید ایفا نمایند.
به گزارش ایرنا، براساس آمارهای اعلام شده از سوی دستگاه های ذیربط در حال حاضر 360 واحد صنعتی در 18 شهرک و ناحیه صنعتی استان هرمزگان فعالیت می کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.