امیر الدین روح نواز عصرسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکانات ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی در دراین جمعیت در حال ساماندهی و سازماندهی است.
وی ادامه داد: داده هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود توسط یک هیات مورد نظارت قرار گرفته و پس از تایید آن ها برای جامعه هدف و عموم مردم منتشر می شود.
وی یادآور شد: تفاوت جوامع سنتی و مدرن در بهره گیری از فناوری است و جمعیت هلال احمر سعی دارد از ابزارهای روز برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.
معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان داشت: شیوه های نوین مانند بهره گیری از پول الکترونیک، پرداخت با استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه، کدهای USSD تلفن همراه برخی از این شیوه ها هستند.
وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در همایش فیلیپین که مدتی قبل برگزار شد به خاطر اقدام های خود برای گسترش فعالیت های داوطلبانه در جوامع مدرن جایگاه ویژه ای در کارگروه ها داشت و تجربه خود را به سایر کشورها انتقال داد.
روح نواز اضافه کرد: تا پیش از این کمک هایی به مناطق محروم گسیل می شد ولی با گسترش ارتباطات و حضور داوطلبان در مناطق محروم اولویت ها شناسایی می شود و با همراهی و همفکری سایر دستگاه ها، تشکل های غیر دولتی و داوطلبان این کمک ها اولویت بندی و کانالیزه می شود و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این جمعیت با تدوین برنامه های پنج ساله خود در راستای برنامه های پیشرفت پنجساله ای که برای کشور تدوین شده، رو به جلو حرکت کرده است.
وی بیان داشت: هم اکنون افزون بر 2 میلیون نفر در بخش های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.