به گزارش ایرنا، علی الهیاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 10 هزار و 834 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیر نقدی حامیان طرح اکرام ایتام بهره ‌مند هستند.
وی بیان داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 125 میلیارد ریال از سوی حامیان به کودکان مشمول طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین با رویکرد حمایت مادی و معنوی از یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد است که در این طرح اثرگذار و هدفمند خیران به انتخاب خود حمایت از یک یا چند نفر یتیم و یا فرزند محسنین را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌ حساب آنان واریز می‌کنند.
الهیاری بر اهمیت گسترش شبکه حامیان و حامی یابی مبتنی بر نیاز محرومان در زمینه‌های معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، جهیزیه و تحصیل دانش آموزان با استفاده از کمک رسانه های جمعی تاکید کرد.
وی ابراز داشت: خیران می ‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد و دریافت شناسه واریز مختص افراد، مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت 6104337998855397 و شماره‌ حساب 4670707024 بانک ملت واریز کنند و یا از طریق سامانه تلفن گویای 3288 در این طرح شرکت کنند.
64 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان قرار دارند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.