به گزارش ایرنا، در این گردهمایی بزرگ شکوه مقاومت و ایثار که فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و فرماندهای نیروهای سپاه و بسیج حضور داشتند، قشرهای مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان، کارمندی و کارگری، مهندسی، هنرمندان و حقوقدانان با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و چفیه ها و سربندهای یا زهرا (س)، یا حسین (ع) و جانم فدای رهبر بار دیگر، صحنه ای از تجلی و شکوه، استقامت و پایداری را به نمایش گذاشتند.
همچنین این قشرهای بسیجی با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر ضد ولایت فقیه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست حمایت و آمادگی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این هماش ضمن تبریک تقارن هفته وحدت با هفته بسیج که یادگار ماندگار امام راحل است، گفت: بسیجیان هرمزگان حافظان خطه نیلگون خلیج فارس و مدافع حریم ولایت بوده که در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلام همیشه پای کار هستند.
سرهنگ اباذر سالاری افزود: به لطف خدا بسیجیان مومن و فداکار و همیشه در صحنه هرمزگان در همه صحنه ها حضوری پررنگ دارند و خدا را شاکریم که در آستانه 40 سالگی درخت شجره طیبه انقلاب، در محضر بسیجیان، این حماسه و ایثار آنها را اجر بنهیم.
وی بیان داشت: بسیجیان هرمزگان این توفیق را دارند که در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند و در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم این استان زبانزد عام و خاص بوده است.
سرهنگ سالاری افزود: بسیجیان هرمزگان همچنین در دفاع از خلیج فارس و حریم اهل بیت (ع) نیز دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهل بیت (ع) ادا کرده اند و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری و لبیک گوی ایشان باشند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.