به گزارش ایرنا امیر سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران افزود : ملت بزرگ ایران 40 سال پیش آمریکا را به عنوان استکبار جهانی از سرزمین خود بیرون انداخت و همواره در طول این سال‌ها در مقابل این جنایتکار به‌خوبی ایستادگی کرده است.
وی تاکید کرد : ماهیت استکباری دولت ترامپ در صحنه های بین المللی صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است در حالیکه پیام ملت ایران صلح و دوستی برای همگان است .
حاتمی اظهار داشت :همسایگان ما برای ما همیشه همسایه خواهند بود و اقدامات انها در حافظه تاریخی و در نگاه راهبردی ما همیشه ماندگار خواهد بود زیرا ملت ایران به صلح و دوستی برای همسایگان خود بسیار اهمیت می دهد.
امیر خاتمی تاکید کرد: با خیرخواهی مسئولانه برای همه و با آمادگی کامل می‌توان از صلح و امنیت کشور منطقه و جهان پاسداری کرد تا همواره حفظ کرامت انسانی در جهان بیش از پیش تقویت شود.
حاتمی اظهار داشت :صیانت جمهوری اسلامی ایران از صلح و دوستی در جهان قابل تقدیر است و برگزاری این نمایشگاه و برگزاری نمایش های هوایی توسط گروه های هوایی روسیه لتونی نیروی هوایی و سپاه پاسداران نشان از تلاش و توانمندی تمام متخصصان ایرانی در این عرصه است .
وزیر دفاع اظهار داشت : هر چند که پیشرفت‌های علمی باعث غرور ملی است اما برای ملت هایی که تحت فشار و زورگویی قرار دارند این پله های ترقی و پیشرفت دستاوردهای مضاعفی در بر دارد.
1484 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.