به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: آنچه در خصوص علم جامعه ائمه اطهار (ع) بیان می شود، همگی براساس مدارک و دلایل مستند است.
وی با دفاع از سخنان خود درباره استفاده لویی پاستور از آموزه های امام سجاد(ع) در کشف میکروب، افزود: در صفحه 241 کتاب جهان اسلام یا اسلام در جهان به صراحت آمده که پاستور علم میکروب ‌شناسی را با تحقیق در گفتار امام سجاد (ع) فرا گرفته است.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: شبکه معاند و بهائی «من و تو» شیفته غرب بوده و با غرب‌ زدگی بر این باور می باشد که تمام علوم متعلق به دنیای غرب است.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: این شبکه های معاند حتی حاضر به پذیرش تحقیق دانشمندان دانشگاه های معتبر غربی از جمله فرانسه، آمریکا، سوئیس و انگلیس در خصوص جایگاه علوم ائمه (ع) از جمله امام صادق (ع) نیستند.
وی تصریح کرد: حاصل تحقیق این دانشمندان کتابی به نام امام صادق (ع) مغز متفکر شیعه است، که در این کتاب در خصوص یافته ها و نظرات علمی این امام همام بسیار صحبت شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: معلوم است شبکه یهودی من و تو که از آمریکا و انگلیس دستور می گیرد و فقط پول را می شناسد چیزی در خصوص علم امام نمی داند که این نشان دهنده جهل و کوری آنها است.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت در جامعه، گفت: هر کس در هر لباسی اگر بر مبنای اختلاف بین مذاهب سخن بگوید، از شیطان پیروی کرده است.
امام جمعه بندرعباس بیان داشت: وحدت یکی از مهمترین ضرورت های جامعه اسلامی است و همه ما باید در جهت حفظ و انسجام هر چه بیشتر جامعه اسلامی تلاش کنیم.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.