در این یادداشت به قلم حسین فریدونی آمده است: در خبرها آمده بود که مدیرکل ثبت ‌احوال استان هرمزگان گفته کارت ‌های هوشمند ملی صادر شده‌ای که متقاضیان آن‌ ها پیامک دریافت داشته و مراجعه نمی‌ کنند، امحا می ‌شود.
فرزاد افشاری نژاد با بیان این که در حال حاضر 30 هزار قطعه کارت صادر شده در دفترهای پیشخوان، دفترهای پستی و ادارات ثبت ‌احوال شهرستان‌ های استان آماده تحویل است، اظهار داشته است: این در حالی است که تاکنون در چندین مرحله برای صاحبان این کارت‌ها از طریق پیامک و رسانه های گروهی اطلاع ‌رسانی شده اما باز هم عده ای برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند.
خواهش ما از مدیر کل ثبت احوال استان این است که لطفا کارت های ملی مردم را امحا نکنند. زیرا اولا متقاضیان کارت هوشمند برای صدور آن هزینه و وقت بسیاری صرف کرده اند و در ثانی با توجه به موضوع تحریم ها و اینکه بارها از زبان مسوولان گفته شده که در صورت تداوم تحریم ها، به جهت نبود واردات برخی مواد اولیه، صدور کارت هوشمند با اختلال مواجه خواهد شد.
ارسال پیامک برای صاحبان کارت ها کافی نیست چون ممکن است تلفن همراه آن قطع و یا به دلیل حجم بالای پیامک های تبلیغاتی، توجه ای به پیامک ها نکنند.
پیشنهاد ما این است که یا با آنها تماس حاصل نموده و یا کارت ملی ها را با پیک به نشانی صاحبان آنها ارسال و هزینه ارسال آن را دریافت نمایند.
بسیاری از مردم با توجه به گرفتاری ها و مشغله های روزمره ای که دارند، فرصت مراجعه به ادارات ثبت احوال یا مراکز توزیع کارت ملی هوشمند را ندارند.
اما اگر کارت ها را درب منازل خود دریافت کنند، به طور قطع با کمال میل هزینه ارسال آن را نیز پرداخت می نمایند.
همه مردم به کارت ملی هوشمند نیاز خواهند داشت و با نداشتن آن دیر یا زود با مشکل روبرو خواهند شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.