به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این نمایشگاه که در مرکز همایش های بین المللی کیش و در فضایی به وسعت سه هزار متر برپا شده ، بیش از 100 شرکت داخلی وخارجی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در زمینه های مختلف زنجیره صنعت طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگها به نمایش گذاشته اند.
نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها رویدادی است که در سطح بین‌المللی و منطقه شناخته شده است و هر سال با توجه به موفقیت‌هایی که داشته بر تعداد شرکت‌کنندگان بین‌المللی این نمایشگاه افزوده می شود.
از نگاه کارشناسان ودست اندرکاران، جزیره کیش می تواند کانونی برای نقش‌آفرینان اصلی صنعت جواهرات و گوهرسنگ ها باشد و برگزاری این نمایشگاه فرصتی طلایی برای رقابت در تولید و بازاریابی این محصولات در سطح کشور، منطقه و حوزه بین الملل است.
نمایشگاه‌های بین المللی و تخصصی در ایران یکی از بهترین راه‌های دستیابی به تکنولوژی‌های نو و پیشرفته در زمینه‌های علمی، صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری است و در این میان، تجارت آسان در کیش، به عنوان فعال‌ترین منطقه آزاد و برخوردار از جاذبه‌های توریستی مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاههای بین المللی است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی که همزمان با برگزاری اولین سمپوزیوم تجارت گوهرسنگ‌ها در این جزیره برپا شده است ، زمینه بهره برداری هرچه بیشتر از این رویداد تجاری و صنعتی را فراهم کرده است.
1341/ 1339 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.