به گزارش ایرنا، مصطفی کریمی زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال این جشنواره با شرکت نویسندگانی از استان های هرمزگان، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ،فارس و خوزستان در روزهای 28 و 29 آذرماه به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می شود.
وی افزود: جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران در یک بخش با موضوع آزاد و در قالب داستان کوتاه برگزار خواهد شد.
کریمی زاده تصریح کرد: آثار ارسالی به این جشنواره نباید در جشنواره های دیگر شرکت و یا در کتاب، مطبوعات و فضای مجازی منتشر شده باشد.
وی تاکید کرد: هر نویسنده می تواند 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید و آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده، به همراه مشخصات کامل و شماره تلفن همراه نویسنده باشد.
رییس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت : علاقمندان می توانند آثار خود را تا 30 آبان ماه امسال به آدرس ایمیل dastan.makran@gmail.com ارسال کنند.
کریمی زاده هدف جشنواره داستان کوتاه مکران را گسترش و ارتقا فرهنگ مطالعه و فرهنگ عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: از سویی دیگر این جشنواره فرصتی ارزشمند برای معرفی شهرستان سیریک و آداب و رسوم این منطقه و تاریخ مکران به سایر مناطق کشور است.
شهرستان 45 هزار نفری سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان و در کنار سواحل مکران واقع شده است.
سواحل مکران در محدوده آب های ساحلی و اقیانوسی دریای عمان از ایستگاه های مهم و اصلی تجارت، اقتصاد و گردشگری ایران است و این منطقه از حوزه گواتر و پسابندر چابهار آغاز و تا منطقه سیریک ، میناب و جاسک در شرق هرمزگان ادامه دارد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.