به گزارش ایرنا، حسین ابوالپور روز دوشنبه در یک نشست خبری افزود: پرداخت نشدن بیمه ها و کمبود تجهیزات چالش جدی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان است که می طلبد در این راستا بیمه ها مطالبه های خود را هر چه سریع تر پرداخت کنند.
وی بیان داشت: این مرکز درمانی ردیف بودجه دولتی ندارد و به صورت خودگران و از محل پرداخت بیمه ها مدیریت می شود.
مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان هرمزگان اظهارداشت: برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و فرهنگیان استان همچنین انتظار می رود که در این راستا خیران و نیکوکاران با این مرکز همکاری لازم را داشته باشند.

*خدمات رایگان درمانگاه فرهنگیان هرمزگان برای این قشر
مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: مرکز درمانی فرهنگیان استان مرجعی مطمئن برای درمان فرهنگیان است و تمامی خدمات پزشکان عمومی و متخصص برای قشر رایگان انجام می شود.
ابوالپور ادامه داد: درمانگاه فرهنگیان هرمزگان تنها مرکز درمانی ویژه فرهنگیان استان است که در صورت پرداخت مطالبات از سوی بیمه ها و حمایت خیران، در شرق و غرب نیز راه اندازی می شود.
وی بیان داشت: در درمانگاه فرهنگیان هرمزگامن علاوه بر پزشکان عمومی و متخصص داخلی، خدماتی چون دندان پزشکی، گفتار درمانی، اپتومترسیت، روانشناسی عمومی، بالینی و تربیتی، کارشناس تغذیه و مامایی، چشم پزشکی و بینایی سنجی، ارتوپدی، قلب و عروق، زنان و زایمان و همچنین خدمات آزمایشگاهی و تزریقات در تمام ایام هفته انجام می شود.
این مسوول اضافه کرد: در این مرکز درمانی همچنین از سال گذشته کمیسیون های پزشکی و تاییدیه گواهی نامه های استعلاجی فرهنگیان هرمزگان انجام می شود.
ابوالپور گفت: همچنین بدنبال این هستیم که خدمات اندوسکوپی و سونوگرافی نیز در درمانگاه فرهنگیان هرمزگان راه اندازی شود.
وی ابرازداشت: سلامت و تندرستی همکاران فرهنگی مهمترین اولویت درمانگاه فرهنگیان هرمزگان است که برای رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت ها و تجهیزات استفاده خواهد شد تا سلامت این قشر در تمامی ابعاد تضمین شود.
مرکز درمانی فرهنگیان هرمزگان از سال 67 طبق تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در بندرعباس راه اندازی شده است و در حال حاضر با بیمه های تامین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی، طلایی، آتیه سازان، دانا، صدا وسیما، بانک ملت، ملی و کشاورزی طرف قرارداد دارد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.