به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود وزیری روز یکشنبه در مراسم روز ملی 13 آبان در بندرعباس افزود: هر کشور و جامعه ای که بخواهد در مبارزه با استکبار جهانی پیروز شود، باید 2 اصل پرداختن به قشر جوان و قید زمان را مد نظر داشته باشد.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم هرمزگان در جشن خجسته استکبار ستیزی 13 آبان بیان داشت: برای پیشرفت و تقویت دانش آموزان و دانشجویان هر خدمتی که انجام شود، باز هم ناچیز است و باید مدیران و مسوولان برنامه ریزی اصولی برای این قشر جوان و تحصیل کرده داشته باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد واظهارداشت: این شعار، ریشه قرآنی دارد و در واقع نماد استکبارستیزی و بیان نفرت ملت ایران از استکبار جهانی به رهبری آمریکا است.
وزیری اضافه کرد: 13 آبان سه مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و روز دانش آموز است که پیام هر سه حادثه اهمیت دادن به جوانان و نوجوانان، استقامت و مقاومت در مقابل ظلم و امیدوار کردن مردم نسبت به اوضاع اقتصادی کشور است.
وی با اشاره به اینکه اوضاع نامناسب اقتصادی کشور رو به بهتر شدن است، ادامه داد: دشمن می خواهد از وضع اقتصادی کشورمان که خود عامل آن است، برای ناامید کردن مردم و جوانان و نوجوانان استفاده کند.
مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر بندرعباس روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردمی از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع برگزار شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.