به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه در نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات استان هرمزگان اظهار داشت: دشمن می خواهد با طرح بحث تحریم های 13 آبان فضای روانی و نظم اقتصادی کشور را برهم بزند، در حالی که این تحریم ها چیزی فراتر از گذشته نیست.
وی ادامه داد: همان طور که کشور در گذشته با وجود تحریم ها به راه خود ادامه داده، این دوره را هم با همدلی و انسجام و تلاش بیشتر پشت سر خواهیم گذاشت.
همتی بیان داشت: ساز و کار مناسبی برای خنثی کردن تحریم ها در کشور پیش بینی شده و باید نشان دهیم که مردم و مسوولان متحدانه در مقابل تحریم ها ایستاده اند.
وی با تاکید بر تلاش بیشتر در راستای خنثی سازی فشار روانی دشمن ، گفت: در این شرایط باید دستگاه های اجرایی ارتباط گسترده تری را با رسانه ها از جمله صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها داشته باشند و از ظرفیت آنها برای بیان فعالیت ها و دستاوردها استفاده شود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید به خوبی، هماهنگی، اتحاد و انسجام موجود در کشور و استان، توسط رسانه ها نشان داده شود و ثابت کنیم که همچون گذشته، توطئه های دشمن نمی تواند روند رو به پیشرفت کشور را مختل کند.
همتی با تاکید بر لزوم انعکاس بیشتر اخبار امیدوار کننده در جامعه، خواستار انعکاس و اطلاع رسانی وسیع اقدام ها و دستاوردهای دولت در هرمزگان با رویکردی جدید شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.