به گزارش ایرنا، محمدعلی سلیمی روزسه شنبه درهمین رابطه اظهار داشت:جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ثبت نام در این جشنواره تا پنجم آذرماه ادامه دارد، افزود: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در مرحله استانی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است و افراد برتر استانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می توانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
سلیمی با اشاره به اینکه ارایه مدارک خواسته شده در سامانه مذکور توسط ثبت نام کنندگان الزامی است، گفت: تمام موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز است و ثبت نام کنندگان در صورت ارائه نکردن مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.
وی بیان داشت: ثبت ‌نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.