در این گزارش آمده است سرعت لاک پشتی و بسیار کند و هزینه های خرگوشی اینترنت پرسرعت صدای مشترکان شهرستان میناب را درآورده است. گلایه ای که هیچ نتیجه ای ندارد.
امروزه بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و غیره در جامعه ما از طریق اینترنت صورت می گیرد.
قرن جدید، قرن تکنولوژی و پیشرفت است و اینترنت تاثیر بسزایی در فرآیند زندگی مردم دارد و گرایش مردم به اینترنت روز به روز در حال افزایش است.
مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در نقاط مختلف شهرستان میناب از قطعی و وصلی های گاه و بیگاه اینترنت و یا سرعت لاکپشتی آن به شدت گله مند هستند و همواره مساله اینترنت در این شهرستان یکی از معضلات کاربران شده است.
سرعت پایین اینترنت، پشتیبانی ضعیف، قطع و وصل اینترنت بطور ثانیه ای و البته سریع تمام شدن شارژ اینترنت از مهم ترین مشکلاتی است که کاربران اینترنت با آن دست و پنجه نرم می کنند.
*سرعت اینترنت رو به کاهش و هزینه آن رو افزایش است
امیر زاهدی، یکی از شهروندان مینابی در گفت و گو با خبرنگار دریای اندیشه اظهار کرد: با توجه به این که ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشترکان یکی از ویژگی های خاص اینترنت مخابرات است، اما متاسفانه هر روز شاهد خدمات کمتری از این مرکز هستیم.
وی با بیان این که سرعت اینترنت هر روز رو به کاهش و هزینه آن رو به افزایش است، افزود: زمانی که با مرکز پاسخگویی به مشکلات مشترکان2020 تماس می گیریم پاسخ مناسبی به ما داده نمی شود.
این شهروند مینابی گفت: وقتی علت را از مسئولان اصلی مخابرات جویا می شویم آن ها به سراغ بهانه های همیشگی می روند و می گویند مشکل کشوری است و کاری از دست ما بر نمی آید یا این که می گویند سرعت در مرکز خوب است حتما مودم شما دچار مشکل شده است.
زاهدی با بیان این که برای افزایش سرعت نیاز است که زیرساخت ها افزایش یابد، تصریح کرد: از مسئولان امر درخواست می شود هر چه سریع تر به مشکلات پایین سرعت اینترنت بپردازند و کاربران را از نگرانی در بیاورند.
فاطمه جلالی، یکی دیگر از شهروندان مینابی اظهار کرد: مدتی است که سرعت اینترنت با اختلال و قطعی و وصلی های مکرر مواجه شده است.
وی با بیان این که یکی از کارکردهای اصلی اینترنت آموزش از راه دور است، افزود: متاسفانه سرعت کند اینترنت و محدود بودن آن کار را بر جویندگان دانش سخت کرده و افرادی که دانشجوی مجازی هستند نمی توانند به راحتی از خدمات اینترنت استفاده کنند.
شهروند ضیابری گفت: در ماه های گذشته سرعت اینترنت بهتر و میزان هزینه آن کمتر بود، متاسفانه علاوه بر اینکه قطعی و وصلی های آن افزایش یافته و سرعت آن فوق العاده پایین آمده، اما هزینه آن رو به افزایش است.
علی خاکساری، یکی از شهروندان مینابی در گفت وگو با خبرنگار دریای اندیشه اظهار کرد: وضعیت خدماتی که مخابرات به مشترکان خود در راستای اینترنت پرسرعت ارائه میدهد به طور عام بسیار بد است.
وی با بیان اینکه سرعت اینترنت پرسرعت در میناب راضی کننده نیست، افزود: سرعت اینترنت رایگان در کره جنوبی چندین برابر سرعت هزینهای اینترنت در کشور ما است و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند.
این شهروند مینابی گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات چند وقتی است تبلیغات گسترده ای در راستای فروش و عرضه خدمات اینترنت پرسرعت انجام می دهد اما متاسفانه بیشتر مشترکان آن از خدمات این شرکت کاملا ناراضی هستند.
خاکساری تصریح کرد: اینترنت پرسرعت مخابرات به صورت مکرر بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربران خود، دچار قطعی های مدت دار و غیرپاسخگو توسط بهره برداران این شرکت می شود و کسی پاسخگوی این مشکلات نیست.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شرکت مخابرات از ایجاد نارضایتی برای کاربران اینترنت مخابرات پرهیز کند و پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشد و سریع آن را مرتفع کند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.