ایرج بیت اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این طرح 33 روزه، طبق مصوبه شورای عالی وزارت آموزرش و پرورش، آموزگاران پایه سوم ابتدایی روخوانی صحیح قرآن را به دانش آموزان آموزش می دهند.
وی بیان داشت: به منظور ارتقای مهارت‌های حرفه‌ ای آموزگاران پایه سوم ابتدایی در آموزش قرآن، طی سال‌های قبل دوره‌ های متعددی برگزار شد که امسال نیز در صورت نیاز مناطق، دوره‌ های توجیهی لازم به صورت مجدد برگزار می شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: کتاب درسی قرآن پایه سوم ابتدایی دارای سه فصل است که هر یک از فصل ها باید مورد توجه آموزگاران قرار گیرد تا دانش آموزان به مهم ‌ترین هدف آموزش قرآن که همان ارتقای توانایی خواندن سوره‌ها و عبارت های قرآنی کتاب درسی است، دست یابند.
بیت اللهی گفت: همچنین تمرکز آموزگاران باید بر مهارت محوری قرآن باشد تا دانش آموزان با تکرار و تمرین، توانایی روخوانی صحیح قرآن را کسب کنند.
این مسوول از اولیای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی نیز خواست تا با مطالعه دقیق مقدمه کتاب و شرکت در نشست های توجیهی و با فراهم کردن موقعیت یادگیری و تمرین در منزل، با معلم مربوطه همراهی و همکاری لازم داشته باشند.
2 هزار و 40 مدرسه ابتدایی با 242 هزار دانش آموز در سراسر هرمزگان در سال جدید تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
از این تعداد،33هزار و 492دانش آموز در 1225کلاس پایه سوم مشغول تحصیل هستند.
7195/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.