به گزارش ایرنا، داریوش باقر جوان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زائران باید ضمن داشتن روادید به صورت کاروانی و شبه کاروانی با مدیریت سازمان حج و زیارت به کربلا اعزام شوند.
وی بیان داشت: طبق هماهنگی های انجام شده با اداره کل حج و زیارت هرمزگان، اتوبوس افرادی که زیر نظر حج و زیارت نباشد، واگذار نمی شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان یاد آورشد: در خصوص کنترل نرخ های کرایه مصوب حمل زائران اربعین نیز تمهیداتی در نظرگرفته شده که پس از تعیین آن به کمیته مرکزی حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی اعلام می شود.
باقر جوان گفت: اتوبوس زائران کربلای معلی به سایر مسافرانی که قصد سفر به شهرهای مشهد، قم و شیراز دارند، خللی وارد نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای استقرار تیم کارشناسی فنی در پایانه مسافربری خلیج فارس و دیگر مرکزهای تجمع زائران اربعین نیز برای بررسی فنی و ایمنی ناوگان اعزامی قبل از سفر انجام می شود.
وی گفت: همچنین برای ارائه خدمات مناسب به زائران، قبل از سفر به تمامی رانندگان ناوگان اعزامی به مرز شلمچه آموزش های لازم داده می شود.
براساس اعلام اداره کل حج و زیارت هرمزگان، ثبت نام زائران اربعین حسینی دراستان تا پنجم آبان 97 ادامه داد و با پیش بینی های صورت گرفته امسال بیش از 20 هزار نفر از این استان در پیاده روی اربعین شرکت کنند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.