مهرداد تاجیک روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش هر بسته یک میلیون و 500 هزار ریال و در مجموع 19 میلیارد و 500 میلیون ریال است که با کمک مردم و مرکزهای نیکوکاری جمع آوری شده است.
وی بیان داشت: هر بسته نوشت افزار شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، خودکار، قلم تراش، پاک کن و سایر لوازم مورد نیاز دانش آموزان است.
این مسوول یاد آور شد: مشارکت خیران و مردم در جش عاطفه ها همانند سال های گذشته نقش مهمی در برآورده کردن نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند دارد.
وی گفت: جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند تا پایان مهرماه امسال ادامه دارد و افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک های خود را به صورت حضوری به دفترهای کمیته امداد و مرکزهای نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.
وی گفت: افراد خیر می ‌توانند با استفاده از روش ‌های نوین پرداخت الکترونیکی از جمله سامانه تلفن گویای 3288 و همچنین با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 30007639 و نصب نرم ‌افزار ناب بر روی گوشی تلفن همراه، کمک‌ های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.
این مسوول ادامه داد: هدف مرکزهای نیکوکاری، نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری، سرعت بخشی در ارایه خدمات به نیامندان، رفع فقر و محرومیت زدایی در بین خانوارهای نیازمند و همچنین واگذاری امور نیازمندان به مردم است.
14 هزار دانش ‌آموز در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.