میرداد میردادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهسازی و تعمیر پل ها شامل تعویض دال های فرسوده پل ها، احداث رادیه و برید، تنظیم بستر، مقاوم سازی پایه پل ها، تعمیر دیواره های هدایت آب، مرمت قرنیز و نرده پل است.
وی بیان داشت: بهسازی پل دهستان واقع در کیلومتر 178 باند برگشت محور بندرعباس به سیرجان یکی از مهم ترین پل های در دستورکار راهداری بود که در این پل تعمیر رادیه و برید و دیواره های هدایت آب انجام شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ادامه داد: این پل شامل 5 دهانه 7 متری مورب 30 درجه به طول 45 متر و عرض 15 متر است.
میردادی خاطرنشان کرد: برای نگهداری از پل ها اقدامات پیشگیرانه در آب بندی سطح پل ها، تعمیر آبچکان، تعمیر، پاکسازی و شست و شوی کانال هدایت آب و دیواره های تونل ها، تعمیرات آبرو و پل های کوچک در مسیل ها، تعمیر قرنیز و ارتقای ایمنی نرده پل ها با هدف ارتقای کیفی بناهای فنی و ایمنی در عبور و مرور در دستور کار قرار دارد.
میردادی یاد آورشد: 14 هزار و 922 پل در استان هرمزگان وجود دارد که 529 پل بالای 10 متر و 14 هزار و 393 پل نیز زیر 10 متر هستند.
استان هرمزگان دارای 13 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آزاد راه و بزرگراه است که برای ساخت، نگهداری و توسعه راه ها سه ارگان شامل سازمان راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت زیربنا و توسعه راه ها در جاده های استان تلاش دارند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.