در این یادداشت به قلم معصومه اکبری مدیر مسوول نشریه صدف آمده است: عاشورا و اربعین بزرگترین گردهمایی حسینی است تا همه زیر بیرق امام حسین (ع) بسیج شویم برای تشکیل و تقویت یک نظام اسلامی یک نظام اهل بیتی.
محرم و صفر ماه های سازندگی هستند، ماه های ساخته ‌شدن با حسین و برای حسین (ع). محرم ماه نهضت است ماه قیام و انقلابی که شدیداً این دل به آن نیاز دارد نیاز به زیر و رو شدن نیاز به انقلاب حسینی.
محرم به ما می‌آموزد باید برای دین خدا فداکاری کرد باید فدایی شد مثل حسین مثل بچه‌های حسین.
محرم ماه اجتماع بزرگ محبان اهل‌بیت(ع) است پس باید از هرگونه حرکت اختلاف ‌برانگیز و تفرقه‌آمیز که به اجتماع مومنین ضربه می‌زند دوری کرد محرم ماه با هم بودن است ماه یکی شدن ماه وحدت.
محرم ماه حماسه و شجاعت است هر کس محرمی باشد دلهره‌ای از تهدید و خط‌ و نشان کشیدن ابرقدرت‌های پوشالی ندارد چرا که حسین (ع) به ما آموخت که خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
محرم ماه مبارزه است ماه جنگیدن با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها. محرم فریاد مبارزه با منکر را سر می‌دهد از بزرگترین منکرات که حکومت طاغوتیان روی زمین است تا منکرات اخلاقی و اجتماعی.
محرم ماه تقویت سپاهیان عقل در برابر تروریست‌های جهل و نادانی است، محرم ماه تقویت ارتش عدل در برابر گروهک‌های ظلم است ماه تقویت حکومت اسلامی در برابر حکومت‌های شیطانی.
محرم و اربعین حسینی اجتماع بزرگ مظلومین تاریخ است تا برای گرفتن بزرگترین انتقام عالم آماده شویم انتقام خون حسین و بچه‌های حسین (ع).
محرم و صفر زمان شنیدن حق است. زمان گوش دادن به حقیقت. زمان دیدن حقانیت. زمان گریه بر مظلومیت حق. زمان بغض بر ستم‌هایی که بر حق و حقیقت رفته است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.