به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی عصر چهارشنبه در نشست با تشکل های دانشجویی استان هرمزگان، اظهار داشت: تشکل های دانشجویی به عنوان یک تشکل صنفی باید مطالبات دانشجویان را با مذاکره با مسوولان دانشگاه پیگیری کنند.
وی افزود: تشکل های مختلف دانشجویی یکی از ابزارهای مهم قشر دانشجو در جهت بیان حقایق، کاستی ها و انتظارات جامعه است که با بهره گیری مناسب از این ظرفیت، می توان به رفع نقاط ضعف موجود کمک کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: مسوولان استانی در حد توان همکاری لازم را در جهت رفع کمبودهای دانشجویان در بخش های مختلف انجام می دهند و این موضوع همواره از اولویت های اصلی است.
اکرمی ادامه داد: دانشجویان آینده سازان جامعه هستند و اولویت آنها باید کسب علم باشد و این قشر می توانند با ارائه ایده خلاقانه دانشگاه را در رفع نیازهای خود کمک کنند.
وی تصریح کرد: تشکل های دانشجویی می توانند پل ارتباطی میان دانشجویان و دانشگاه باشند، دانشگاه مهمترین کانون حضور افراد فعال و پرشور جامعه است که در کنار علم آموزی برای حل مشکل های فرهنگی و اجتماعی کشور نیز تلاش می کنند.
وی یاد آور شد: پاسخگویی به مسائل و مطالب مطرح شده از سوی تشکل های دانشجویی می تواند به رضایت و پویایی اینگونه تشکل ها کمک کند.
هم اکنون بیش از 67 هزار دانشجو در 76 مرکز آموزش عالی در استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.