به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر سه شنبه در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز هرمزگان اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ، بهره وری کار خود را به ویژه در زمینه مصرف انرژی ارتقاء خواهند داد.
وی برگزاری نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز در هرمزگان را کاری بسیار ارزنده و مهم در بخش انرژی با نگاه حفظ محیط زیست عنوان کرد.
استاندار هرمزگان گفت: این نمایشگاه موجب تبادل آموخته های علمی و تجربی در حوزه انرژی خواهد شد و بر این اساس می توانیم چشم اندازهای جدیدی در این بخش ترسیم کنیم .
همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی،گفت : دشمنان نمی خواهند که ایران کشوری پیشرفته بر مبنای منطق و اصول در حوزه علم و فناوری و سایر بخش ها باشد.
وی بیان داشت: اما با این وجود ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر و پیشرفته در عرصه های مختلف است و در این نظام برآمده از مردم، خود مردم سرنوشت خویش را تعیین می کنند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه ما برای خنثی کردن اثر تحریم ها وظیفه مهمی بر عهده داریم و باید تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در کشور را به کار بگیریم تا از این مقطع مهم عبور کنیم.
نخستین نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز هرمزگان از عصر امروز 17 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس در 30 غرفه برپا شده و تا 20 مهرماه در ساعت 9 صبح تا 19 عصر پذیرای علاقمندان است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.