به گزارش ایرنا، امیرضا خادم روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: با همین رویکرد ظرف 2 سال اخیر، رشد قابل ملاحظه ای در استفاده از نیروهای مجرب و متعهد درون سازمانی داشته ایم.
وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی و متعهد همواره مورد تاکید است، افزود: اما در نهایت همه ما ایرانی هستیم و اصل خدمت کردن به مردم در اقصی نقاط این سرزمین است.
خادمی، مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را از نیروهای بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: انتخاب امیاری برای این مسوولیت با هدف توسعه ورزش هرمزگان و با رایزنی با استاندار و مجمع نمایندگان استان و اهالی ورزش صورت گرفت.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ظرفیت های ویژه هرمزگان در بخش ساحلی و دریایی، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی بتوان از این ظرفیت ها به نحو احسن در جهت توسعه ورزش های ساحلی و دریایی در استان بهره برد.
خادم اظهار داشت: یکی از مشکلات هرمزگان، نداشتن حامی مالی برای تیم ها است که با وجود بنگاه های اقتصادی بزرگ در این استان، این مساله چندان صورت خوشی ندارد.
مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان هرمزگان با حضورمعاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در بندرعباس برگزار شد.
از سال 91 تاکنون غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بود و از امروز محمود رضا امیاری به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان این استان معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.
امیاری معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه کاری خود دارد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.