به گزارش ایرنا، غلامعلی دانشور روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: آبان ماه سال 91 ، همزمان با شروع فعالیتم در اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، تعداد ملی پوشان این استان 16 نفر بود که امروز این تعداد به 76 نفر رسیده است.
وی افزود: تعداد پروژه های ورزشی هرمزگان در سال 91 ، تنها 241 پروژه بود، در حالی که در 6 سال اخیر 84 پروژه ورزشی مهم در این استان به بهره برداری رسیده است.
دانشور خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای رشد و ارتقاء ورزش هرمزگان انجام دادم و در طول سالهای فعالیتم 271 مدال توسط ورزشکاران استان در رقابتهای کشوری و بین المللی کسب شد.
وی بیان داشت: و با وجود فشارهای اقتصادی، سعی کردم بودجه مورد نیاز هیات ها را به منظور تدوام فعالیت های ورزشی در استان تامین کنم.
مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان هرمزگان با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در بندرعباس برگزار شد.
از سال 91 تاکنون غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بود و از امروز محمود رضا امیاری به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان این استان معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.
امیاری معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه کاری خود دارد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.