به گزارش ایرنا دراین دیدار شاگردان عباس روز پیکر در تیم آذرخش نیمه نخست بازی را خوب آغاز کردند و تا آستانه فتح دروازه حریف پیش رفتند اما در یک غافلگیری دردقیقه 16 توسط علی ابراهیمی دروازه شان فرو ریخت واین گل تا پایان نیمه نخست پا بر جا ماند وتیم فرش آرا با پیروزی به رختکن رفت.
درنیمه دوم تیم آذرخش برای جبران گل خورده دست به حملات گسترده ای زد تا سرانجام علی عابدین با گشودن دروازه حریف بازی را به تساوی کشاند ولی باز هم تیم فرش آرا دریک ضد حمله دیگر توسط سروش احمد نیا به گل دوم دست یافت.
عباس روز پیکر دردقایق پایانی بازی پنج نفره دردستور کار شاگردانش قرار داد، این حربه نتوانست برای تیم آذرخش موثر واقع شود و یک گل دیگر نیز از حریفش دریافت کرد تا این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم میهمان پایان یابد.
نماینده مشهد با این پیروزی 19 امتیازی شد در جدول رده بندی درمکان ششم ایستاد و نماینده بندرعباس نیز با ۱۱ امتیاز در مکان دهم جای گرفت.
مرحله مقدماتی مسابقه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.
6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.