داریوش باقرجوان عصر جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد لاستیک با کیفیت با هدف توزیع عادلانه و قیمت ارزان بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان درحال توزیع است.
این مقام مسوول در راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خاطرنشان ساخت: هرجفت لاستیک وارداتی به قیمت21 میلیون ریال به رانندگان در پایانه بار بندرعباس تحویل می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان یاد آور شد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان مهرماه امسال علاوه براین، افزون بر 9هزار حلقه لاسیتک دیگر به نرخ دولتی بین کامیون داران توزیع شود.
باقرجوان تاکید کرد: لاستیک‌های یاد شده تنها به بین کامیون دارانی که اقدام به بارگیری کالا می‌کنند توزیع می ‌شود.
وی ادامه داد: توزیع لاستیک در راستای اجرای سیاست های عدالت محور صنعت حمل و نقل جاده ای کشور و به منظور رفع مشکلات و سرعت بخشی در مطالبه های رانندگان صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ابراز داشت: این اداره کل با مشارکت صنف های حمل و نقلی آمادگی لازم برای تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان سراسر کشور را دارد .
باقر جوان ابراز داشت: هم اکنون انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان وارد پایانه بار بندرعباس شده و هیچ کمبودی در حال حاضر مشاهده نمی شود.
با توجه فعالیت بندرشهید رجایی، شهید باهنر و بندرلنگه، روزانه بیش از 4 هزارو500 دستگاه انواع کامیون، تریلی و کامیونت با هدف جابجایی کالاهای وارداتی، صادراتی و همچنین ترانزیتی درجاده های مواصلاتی این استان تردد می کنند.
6149 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.