فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در پی اطلاع از مسمومیت و مرگ شهروندان بندرعباس، تحقیقات آغاز شد و زن و شوهر سازنده مشروبات مرگبار در بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل مشایخ با اشاره به حادثه مسمومیت ۱۱۸ نفر از شهروندان بندرعباسی به دلیل مصرف مشروبات الکی دست ساز بیان داشت: پس وقوع حادثه و مراجعه شهروندان به بیمارستان و اعلام مسمومیت بر اثر مشروبات الکلی پلیس هرمزگان بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داد و تیم‌های انتظامی اقدام به بررسی موضوع کردند. در مراجعات اولیه ۲۰ نفر مراجعه کردند.
 
وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و بررسی‌های میدانی متوجه شدیم که تمامی مصدومان از یک منبع اقدام به خرید مشروب کرده اند و توانستیم در این رابطه یک زن و شوهر سازنده مشروبات الکلی را دستگیر کنیم؛ که پس از انجام مراحل بازجویی پرونده به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: در زمان دستگیری متوجه شدیم این زوج خانه را به کارگاه تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده‌اند و از آنجا اقدام به تولید و توزیع مشروب می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه بازجویی و تحقیقات نیز از این افراد نیز ادامه دارد، همچنین سرکرده اصلی که توزیع کننده این مشروبات دست ساز بوده و از افراد سابقه دار است در حال حاضر دستگیر شده و بازجویی‌ها از این فرد ادامه دارد.
 
 از روز گذشته نیز تعداد ۱۱۸ نفر در بندرعباس نیز دچار مسمومیت الکلی شده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر فوت شده و ۵۲ نفر دیالیز شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.