حجت الاسلام عبدالرضا رستگارروز پنجشنبه درگفت وگوبا ایرنا، علت اصلی این اقدام ها از سوی گروهک الاحوازیه را پویایی انقلاب دانست و ادامه داد: اقدام تروریستی در اهواز و همزمانی آن با 31 شهریور سالروز حمله صدام به خرمشهر همچنین ناشی از استیصال دشمنان در رویایی مستقیم با ایران است.
وی ادامه داد: امروز هیمنه شرق و غرب فروریخته و هسته های مقاومت با صدور انقلاب اسلامی در دنیا پایه گذاری شده است از این رو دنیای استکبار به این جمع بندی رسیده که جمهوری اسلامی ایران باید از جایگاه ابرقدرتی خداحافظی کند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به این که آمریکا به دنبال نابودی و تجزیه جمهوری اسلامی ایران است و از هر راهی برای رسیدن به اهدافش دست به هر حماقتی می زند، تصریح کرد: گروهک الاحوازیه در انگلیس، هلند، فنلاند و کشورهای عربی سازماندهی شده اند، این گروهک بی خرد با این رفتار و حماقت شان فقط مظلومیتی بر مظلومیت ملت ایران افزودند درحالی که با این رفتار خود باعث تنفر بیشتر مردم دنیا ضد آمریکا و آل سعود شدند.
حجت الاسلام رستگار به 'محمد‌ طاها' اقدامی کوچکترین شهید اقدام تروریستی در اهواز اشاره کرد و افزود: این اقدام تروریستی باعث شد مردم بیشتر به انگیزه و ذات پلید این گروهک خود فروخته پی ببرند.
وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر خود فروخته آنها بدانند که خون این کودک بی گناه باعث وحدت ملی بیشتر در بین مردم ایران می شود.
6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.