جلال‌ الدین مراد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیچ جایگاه عرضه سوخت بنزین در سطح استان هرمزگان و شهر بندرعباس تعطیل نیست و تمام جایگاه ها در حال عرضه سوخت هستند.
وی دلیل فعالیت کند و ترافیک در جایگاه های سوخت را شلوغی بیش از حد مردم برای تامین سوخت عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی با ظروف و گالن در جایگاه ها حضور یافته اند و انتظار دارند سوخت اضافی دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: مردم نگران نباشند و به شایعات توجهی نکنند زیرا انواع سوخت به ویژه بنزین به میزان کافی ذخیره شده است.
مراد ادامه داد: استان هرمزگان با دارا بودن 2 پالایشگاه بندرعباس و ستاره خلیج فارس یکی از قطب های انرژی در کشور است که علاوه بر تامین سوخت استان، سوخت استان های بوشهر، چابهار و جنوب کرمان و بخشی از سیستان و بلوچستان را تامین می کند.
وی یادآور شد: سوخت‌ رسانی به صورت مستمر در جایگاه های توزیع بنزین سطح این استان در حال انجام است و از مردم انتظار داریم در پمپ بنزین ها تجمع نکنند.

** مردم به شایعات توجه نکنند
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در استان، انوع سوخت به ویژه بنزین به میزان کافی ذخیره سازی شده است و هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین بنزین در هرمزگان وجود ندارد.
رضا کمالی ادامه داد: از مردم شریف استان هرمزگان تقاضا داریم به شایعاتی که در این خصوص مطرح می شود، توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه های رسمی پیگیری نمایند.
وی بیان داشت: مجموعه مدیریت استان هرمزگان هماهنگی های لازم در این خصوص را انجام داده تا از بابت توزیع بنزین هیچ گونه دغدغه ای برای مردم بزرگوار ایجاد نشود.
کمالی افزود: خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم تا از هجوم و تجمع در جایگاه های عرضه سوخت جهت دریافت بیش از حد نیاز بنزین خودداری نمایند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.