به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی دراین پیام ضمن تسلیت به خانواده شهدا با بازماندگان ومجروحان این حادثه همدردی کرده است.
وی ادامه داد: شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز، موجب تاثر و تاسف عمیق ملت شریف ایران شد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حادثه تروریستی تهران فرمودند 'این ترقه بازی ها در اراده ملت اثر ندارد' ، بی شک این حادثه که از سوی عناصر استکبار در حمله به مردم بی دفاع و نیروهای مسلح حاضر در مراسم عمومی رژه صورت گرفت نیز خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد.
همتی یاد آور شد: جمهوری اسلامی ایران کشوری با اقتدار و برخوردار از امنیت مثال زدنی در منطقه است و مردم ایران در طول 40 سال گذشته با قدرت، وحدت و صلابت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و پاسخ محکمی به آنها داده اند. این بار نیز تروریست ها به اهداف خود نخواهند رسید و شاهد اتحاد بیشتر مردم در برابر آنها خواهیم بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان و مجروحان حادثه تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را به خانواده های معظم این بزرگواران، ملت ایران و به خصوص مردم شریف و غیور استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.
6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.