به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز شنبه در حاشیه بهره برداری از سامانه راداری تقرب در فرودگاه بین المللی بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: این شرایط نیازمند مدیرانی کارآمد و شجاع است که بتوانند این ظرفیت ها را اجرایی کنند.
وی ادامه داد: شرایط با توجه به تحریم ها به گونه ای رقم خورده که باید بیشتر به توان و ظرفیت های داخلی توجه کرده و آنها را بکار گرفت و روش ها را هم باید تغییر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: برخی در حکومت وقتی با شرایط سخت روبه رو می شوند دچار یاس شده که این حکومت داری درستی نیست.
لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به شرایط و منابع آبی کشور، جهت گیری زیستی کشور به سمت استان هایی همچون هرمزگان است لذا باید توجه بیشتری به این استان داشت.

**باید به بخش هوایی کشور توجه بیشتری شود
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید به بخش هوایی کشور همچون سایر بخش ها توجه بیشتری شود، یاد آور شد: با توجه به برد رادار تقرب در فرودگاه بین المللی بندرعباس، ظرفیت خوبی برای استان هرمزگان و کشور ایجاد شده و این توانمندی است که از شرایط موجود استفاده کرده و تجهیزات وارد کشور شده است.
لاریجانی بیان داشت: در قانون برنامه ششم نیز توجه خاصی به این بخش (هوایی) شده، ولی با شرایطی که به دلیل تحریم ها ایجاد شده، باید روش ها را برای رسیدن به اهداف مورد نظر تغییر داد.
وی ادامه داد: دستورهای مقام معظم رهبری برای چنین استان هایی در قانون برنامه ششم مورد توجه خاص قرار داد.
رییس مجلس شورای اسلامی جمعه شب به منظورشرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح وارد بندرعباس شد و امروز پس از بهره برداری از سامانه راداری تقرب در فرودگاه بین المللی بندرعباس، عازم تهران شد.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.