به گزارش ایرنا، دراین مراسم باشکوه که برای سومین سال بطور همزمان در تهران و بندرعباس برگزار می شود، مقام های کشوری و لشکری حضور داشتند، یگانهای منتخب نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج از برابر کلام الله مجید رژه رفتند و با باردیگر با آرمانهای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح هرمزگان گفت: بر اساس تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، رژه نیروهای مسلح از سال 1395 همزمان با تهران در بندرعباس به میزبانی یکی از سازمان ها برگزار می شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف افزود: این رژه با هدف نمایش اقتدار و توان بازدارندگی نیروهای مسلح در حوزه های مختلف دفاعی در رژه سراسری نیروهای مسلح در 31 شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان و مسوول برگزاری آیین رژه 31 شهریورماه نیروهای مسلح در بندرعباس است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد آور شد: این رژه، اقتدار و سیادت دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و آب های آزاد با حضور یگان ها و 600 فروند شناورهای متنوع سنگین، سبک و پرنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف اظهارداشت: همچنین توان دهها فروند جنگنده نیروهای هوایی ارتش و سپاه در نسل های مختلف به نمایش گذاشته شد.
وی، شرکت 200 فروند از شناورهای مردمی به نمایندگی از هزاران شناور دیگر اقشار مختلف مردم منطقه در رژه را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد آور شد: همچنین دراین مراسم دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان های محمول در حوزه های دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی ارائه شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف تصریح کرد: برگزاری این مراسم در سواحل خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز نشان خواهد داد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مصالح و منافع ملی کشور، آماده عملیاتی کردن اراده نظام و ملت ایران برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در این منطقه راهبردی هستند.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.