به گزارش ایرنا، حسین داودی نژاد روز دوشنبه در نشست با مدیران مدرسه و پلیس راهور شهرستان بندر خمیر افزود: مشکل رفت و آمد دانش آموزان این شهرستان به علت بعد مسافت تا مدرسه و پراکندگی جمعیتی به یک دغدغه اصلی در آموزش و پرورش تبدیل شده که ساماندهی سرویس مدرسه می تواند کمک مناسبی در این زمینه باشد.
وی ابرازداشت: با رایزنی‌ های صورت گرفته با اولیای دانش آموزان و مدیران اجرایی شهرستان و اختصاص چند دستگاه مینی ‌بوس، مشکل رفت ‌و آمد دانش آموزان به حداقل می رسد.
مدیر آموزش وپرورش بندر خمیر همچنین تردد موتورسواران دانش ‌آموز را یک مشکل اساسی دانست و گفت: در این راستا آموزش ها و توصیه های لازم در خصوص رانندگی با موتور و استفاده از کلاه ایمنی به دانش آموزان موتور سوار توسط نیروی انتظامی داده شده است.
داودی نژاد ادامه داد: همچنین کمیته ای به منظور ساماندهی رفت و آمد دانش آموزان مناطق روستایی و سطح شهر بندر خمیر نیز تشکیل شد که موارد تعیین شده پس از طرح در شورای آموزش وپرورش شهرستان به مدارس ارسال می گردد.
وی با اشاره به همکاری شهرداری و شورای شهر در نصب علایم و خط ‌کشی عابر پیاده در کنار مدرسه های حاشیه خیابان و جاده ها اظهارامیدواری کرد: با تعامل دیگر دستگاه های اجرایی مسیری ایمن و سالم برای رفت ‌و آمد دانش آموزان مهیا شود.
بیش از 12 هزار دانش آموز بندرخمیر اول مهرماه راهی مدرسه می شوند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.