به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 430 نفر از مبلغان اعزامی غیر بومی هستند که از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان، مشهد و قم به هرمزگان اعزام شده اند.
وی الگوبرداری از زندگی امام حسین (ع) و یارانش در کربلا را مهم‌ترین هدف اعزام مبلغان دانست و بیان داشت: در واقعه عاشورا از همه سنین حضور داشتند و باید از نوع رفتار و نگرش این بزرگان برای همه اعضای خانواده الگوبرداری شده و برنامه تدوین شود.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان یاد آورشد: روحانیان و مبلغان باید در ماه محرم با اعزام به مناطق مختلف هرمزگان، مردم را با محرم و اهداف قیام عاشورا بیشتر آشنا کنند.
انصاری راد ادامه داد: اعتماد مردم به روحانیان در همه دوره‌ها و زمان‌ ها یکی از سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی است و روز به روز بر این اعتماد و ارتباط معنوی افزوده می‌شود.
وی اضافه کرد: زمانی که حضور مردم بویژه جوانان در مسجدها روز به روز بیشتر باشد، آن زمان می ‌توان گفت که روحانی در کار و در ماموریتش موفق عمل کرده است.
این مسوول ماه محرم را ماه بصیرت و آزادگی دانست و اضافه کرد: روحانیان در ماه محرم باید از گفته‌های طولانی و بیان مطالب تکراری پرهیز کنند و با ایراد سخنرانی ‌های کوتاه اما پرمعنی روز به روز بر تعداد مخاطبان خود بیافزایند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.