مرتضی یوسف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشجویان سراسر کشور تا یک مهر برای ارسال آثار خود به دبیرخانه چهارمین جشنواره‌ ملّی عکس و فیلم کوتاه دانشجویی دریا فرصت دارند.
وی ادامه داد: دانشجویان می توانند عکس های خود در پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی <a href='http://irandaryafest.ir' target=_blank >http://irandaryafest.ir</a> بارگذاری کرده و فیلم های خود را به نشانی پستی دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم وعکس دانشجویی دریا ارسال کنند.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم وعکس دانشجویی دریا اظهار داشت: برای شرکت در این جشنواره ثبت نام در پایگاه اینترنتی آن الزامی است و فیلم ها می توانند پنج تا 30 دقیقه ای باشند.
به گفته یوسف زادی، چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا با موضوع آزاد و در حوزه های مرتبط با دریا است و آثار رسیده توسط 6 داور مورد داوری قرار می گیرد و نتایج 15 مهر اعلام می شود.
وی یاد آور شد: چهارمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی دریا آبان برگزار می شود و جوایز نفر اول تا سوم بخش عکس به ترتیب شامل تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و 10 میلیون ریال ، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و پنج میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و سه میلیون ریال است.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم وعکس دانشجویی دریا اضافه کرد: جوایز مقام های اول تا سوم بخش فیلم به ترتیب شامل تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و30 میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح‌ تقدیر و 20 میلیون ریال و تندیس جشنواره، لوح ‌تقدیر و 10 میلیون ریال است.
3219 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.